ttildakarlssons.blogg.se

HAPPY FRIDAY

Publicerad 2015-01-23 16:58:31 i Vardag,

Kaso, allt är bara kaos just nu. Hela mitt liv, vet knappt vad som händer längre haha, iallafalll denna vecka har inte varit den minsta bra än. Skolan har börjat igen och det märks verkligen, skulle haft två prov denna veckan, men en dag innan det första provet vi ska ha får vi reda på att det datumet byts och vi tar en annan dag istället, hah asså va? Kan man ens göra så. Så de provet har vi nästa vecka istället, istället fick vi ett prov och två läxor tills idag. Det gick inte jätte bra med en läxa men provet och den andra gick faktiskt väldigt bra kändes det som. Men ja det är mycket som händer och därför blir bloggen lidande, ber så sjukt mycket om ursäkt för det men jag håller på med fler inlägg just nu så jag hoppas att de kommer komma upp snart. 
kommer sätta inläggen på tidsinställt så fort jag skrivit färdigt dom, tills dess får vi hoppas jag hinner uppdatera
 
Så till det bästa nu då, FREDAG!! Äntligen fredag asså underbart, så himla skönt, livet. äntligen helg också, hoppas ni får den bästa fredagen och helgen så hörs vi snabbt jag får tid
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Tilda Karlsson, är född 1998 och bor i Småland. På fritiden umgås jag med mina vänner och spelar fotboll, är allmänt glad och älskar att skratta samt bjuda på mig själv. Med många tankar och åsikter i huvudet kommer jag uppdatera denna blogg

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela