ttildakarlssons.blogg.se

MITT NYÅR

Publicerad 2014-12-30 22:17:37 i Vardag,


A okej, mina planer för nyåret 
Har varit kaos när det kom till nyårsfirandet, från början var det tänkt att vi skulle vara ett stort kompisgäng och bara varit osv. Sedan ville mina föräldrar till Stockholm för att fira där med släkt och kompisar, inget mig emot då jag älskar Stockholm. Fast tillslut blev det ändå att vi stannar hemma i Småland, och jag skulle vara med kompisar mina föräldrar skulle till deras kompisar och fira. Nej men det blir ju bra allt är fixat och klart nu då, där har vi min nyår haha trodde jag... Det blev inte så längre, pga saker som hände jag bestämde mig då för att skita i att hänga med kompisarna och följa med mamma och pappa till deras kompisar. Så nu blir det alltså en nyår med ca. 20 vuxna och 4 undgomar, då jag är äldsta men för mig funkar det då jag aldrig riktigt varit den där partypinglan. Så det blir alltså min nyår, tror det kommer bli underbart, min kamera kommer vara med och bilder kommer alltså komma haha. 
Så vad ska ni göra under nyår då? Har ni haft lika kaos som mig eller har ni inte bestämt er än? 
Hoppas iallafall eran nyår blir bra och att slutet på 2014 och början på 2015 blir fantastikts!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Tilda Karlsson, är född 1998 och bor i Småland. På fritiden umgås jag med mina vänner och spelar fotboll, är allmänt glad och älskar att skratta samt bjuda på mig själv. Med många tankar och åsikter i huvudet kommer jag uppdatera denna blogg

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela