ttildakarlssons.blogg.se

DON'T LET THEM BRING YOU DOWN

Publicerad 2014-07-31 23:12:35 i Vardag,




Poolhäng idag igen, 3 utav 4 dagar nu har vi varit hos kusinerna och badat och bara myst med dom - helt underbart! Finns inget bättre än att umgås med familjen och släkten. 
Nu har jag iallafall skrivit 6 inlägg till nästan vecka och fler är påväg, jag tror och hoppas att jag kommer få ihop 9 olika inlägg till nästa vecka. Det som är jobbigast är att jag inte kommer kunna uppdatera vad som händer på hela veckan utan ni kommer få leva på mina tidsinställda inlägg ända tills jag kommer hem. Men det överlever vi! 
Nu ska jag sova eftersom vi ska över till Öland imorgon och hälsa på Hannas och hennes familj.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Tilda Karlsson, är född 1998 och bor i Småland. På fritiden umgås jag med mina vänner och spelar fotboll, är allmänt glad och älskar att skratta samt bjuda på mig själv. Med många tankar och åsikter i huvudet kommer jag uppdatera denna blogg

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela